קייטרינג לאזכרות – להקל עליכם ברגעים קשים

כחלק משירותיו של קייטרינג מרקש מסופק גם קייטרינג לאזכרות, ימי שבעה וכל הקשור למנהגי אבלות. מדובר בשירותים בפריסה ארצית רחבה של  קייטרינג כשר גלאט בהשגחתו של הרב מחפוד, המעניקים אוכל ישראלי מרוקאי משובח במחירים נוחים במיוחד ומבצעים.

קייטרינג לאזכרות – לסייע לכם ברגעים הקשים

פטירתו של אדם קרוב היא תמיד מאורע עצוב הדורש היערכות מתאימה. חלק מהיערכות זו, בין אם לימי השבעה, השלושים, סעודת הבראה או אזכרה, כולל הגשת תקרובת לבני משפחה וקרובים, מכרים וחברים, שכנים ואורחים נוספים. יחד עם זאת, היגון והצורך לארח, לצד עניינים לוגיסטיים שונים, הופכים את הצורך לבשל ולהגיש אוכל לאורחים למטלה קשה. אנו בקייטרינג מרקש מבינים היטב את הקשיים ומציעים לכם את שירותינו האיכותיים, המכובדים והמקצועיים.

קייטרינג לאזכרות

תקרובות הדואגת ומכבדת את אורחיה

ברור לנו שכחלק מכבוד הנפטר והדאגה לבריאות וצרכי יקיריו שנותרו מאחור, חשוב שבכל שבעה או אזכרה יוגש אוכל טרי, בריא וטעים. אוכל אשר יחזק את קרובי הנפטר, בני משפחתו ואורחיו, ויוגש באופן מכובד ובשפע. על כן, אנו מציעים מזון טרי ומשובח בכמויות נדיבות, הכולל מגוון מנות פתיחה, שלל סלטים, מנות ביניים, מנות עיקריות וקינוחים.

קייטרינג לאזכרה – מותאם אישית

ידוע לנו שלכל אזכרה או שבעה יש את האופי והצרכים שלה, בין היתר בהתאם למאפייני וגודל המשפחה, ונסיבות הפטירה של המת. לכן, אנו מצעים לכל אחד שירות המותאם במדויק לצרכיו  החל מבחירת תפריט מלא או חלקי במחירים המתאימים לכל כיס. בנוסף, תוכלו לבחור בין קבלת אוכל מוכן וארוז בקפידה ועד להגשתו בכלים הדורים על ידי צוות מקצועי, בוגר ואדיב.

לפרטים והזמנות קייטרינג לאזכרה

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם קייטרינג מרקש בכל צורך והזמנת אוכל עבור אזכרה או שבעה. לפרטים והזמנות התקשרו אלינו לטלפון 050-4440827 ואנו נתכבד לעמוד לרשותכם ברגעיכם הקשים והכואבים.

דילוג לתוכן