קייטרינג גלאט כשר טעים במיוחד

קייטרינג מרקש הינו קייטרינג גלאט כשר למהדרין בהשגחת בד״ץ יורה-דעה של הרב מחפוד עם משגיח צמוד במקום, והשירות מתאים לשומרי כשרות ומסורת, חילונים, דתיים וחרדים כאחד. אנו מספקים לקהל לקוחותינו בכל רחבי הארץ מזונות גורמה טעימים במיוחד לכל סוג של אירוע, החל בחינה ובר מצווה ועד לחתונה גדולה ומפוארת

מהי כשרות גלאט

חשוב לדעת כי על פי ההלכה היהודית קיימות מספר דרגות של כשרות, כשהדרגה הגבוהה ביותר הינה גלאט כשר המוצעת על ידינו. כלומר, לאור היותנו קייטרינג גלאט כשר כל המזונות המוגשים בתפריט שלנו עומדים בדרישות הכשרות המחמירות ביותר. בנוסף, כשרות גלאט מתייחסת באופן מיוחד לכשרות הבשר שבקייטרינג והיותו מוגש בשחיטה חלקה (גלאט) וכשרה. אך מעל הכל, כשרות גלאט מעניקה חותמת תו איכות המעידה על כשרות מובחרת, המוכרת ומעורכת על ידי רבים.

גם גלאט וגם מאוד טעים

בהיותנו קייטרינג גלאט כשר ניתן להזמין מאיתנו תפריט בשרי מגוון עבור קשת רחבה של אירועים.  התפריט כולל מנות ראשונות, מאפים, דגים, שלל סלטים, מנות עיקריות, מנות ביניים וקינוחים. אגב,  מלבד היותן כשרות למהדרין המנות שלנו גם טעימות במיוחד, בדגש על מטבח ישראלי מרוקאי אותנטי.

שירותי קייטרינג כשר גלאט לשלל אירועים

אנו מציעים שירותי קייטרינג כשרים למהדרין עבור קשת רחבה של מטרות ואירועים. זאת, בין אם מדובר באירוע קטן או גדול, פרטי או עסקי, אירוע המבוסס על ארוחה מלאה המוגשת כבופה או לשולחנות, ובין אם מדובר במשלוחי אוכל ארוזים וחמים לבית הלקוח.

להזמנת שירותינו הכשרים והטעימים

המעוניינים בשירותי קייטרינג גלאט כשר מוזמנים ליצור קשר עם קייטרינג  מרקש. פנייה אלינו תבטיח לכם עמידה בכלח דרישות הכשרות המחמירות ביותר, לצד מזון גורמה משובח ושירות  מקצועי ללא דופי. להזמנות ופרטים נוספים הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 050-4440827.

דילוג לתוכן