קייטרינג לעסקים ואירועי חברה

קייטרינג מרקש מציע לקהל לקוחותיו מבחר עשיר של פתרונות אירוח איכותיים ומקצועיים, עבור אירועים עסקיים ואירועי חברה. אנו נדאג לספק לכם קייטרינג לעסקים יוקרתי ומרשים התפור במיוחד לצרכיכם, בהתאם לאופי האירוע ומהמוזמנים, הגדרות תקציב והאווירה המתבקשת. את השירות האקסקלוסיבי והמדויק אנו מבססים על ניסיון עשיר ושורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

ארגון קייטרינג לאירועי עסקי

כידוע, אירועים עסקיים מתקיימים עקב קשת רחבה של נסיבות, למשל בגין השקת מוצר, מיזוגים ושותפויות, ימי גיבוש, ימי עיון, ימי כיף, הרצאות, מסיבות וירידים. אלו הם אירועים בהם משתתפים עובדי החברה, לקוחות, ספקים, שותפים של בית העסק ועוד אורחים מגוונים. אנו בקייטרינג מרקש נעניק לאורחי האירוע קבלת פנים מכובדת וטעימה, עם שפע של אוכל ושלל מגשי אירוח מעוצבים וצבעוניים של מנות גורמה עסיסיות ומשובחות.

אוכל מקורי לאירוע עסקי

אנו מציעים לכם אוכל גורמה משובח וייחודי המבוסס על טהרת המטבח הישראלי והמרוקאי. התפריט שלנו יהפוך כל אירוע עסקי למיוחד במינו, ולחוויה קולינארית בלתי נשכחת גם עבור הקהל המקומי ובעיקר עבור אנשי עסקים מחו"ל.

קייטרינג בהתאמה אישית ומקצועית מלאה

הזמנת קייטרינג לעסקים מתחילה בפגישה עם נציגינו בה יוגדרו אופיו וצרכיו של האירוע, מקומו, מספר המוזמנים אליו ותקציבו. כמו כן, ביחד עם מארגני האירוע יוחלט אם מדובר באירוח מלא הכולל מנות פתיחה עיקריות ומנות אחרונות, באירוע המתמקד במנות מאוד מסוימות כמו מנות פתיחה או מתוקים, או באירוח בופה או בהגשה לשולחנות. בכל מקרה ובכל פתרון אירוח שייבחר, אנו נדאג לספק שירות מקצועי ואדיב ביותר, תוך עמידה בלוחות הזמנים והגשת שפע של אוכל טרי וטעים.

לקביעת פגישה וקבלת הצעת מחיר

אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישה על מנת להכיר את מטבחנו, לבחור תפריט וצורת הגשה, ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

למידע נוסף והזמנות צרו קשר עם קייטרינג מרקש עוד היום בטלפון 050-444-0827, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן