קייטרינג לחינה אותנטית ומרגשת

מחפשים קייטרינג לחינה? קייטרינג מרקש נשען על מטבח מרוקאי אותנטי טעים במיוחד, ולכן הבחירה בנו לאירועי חינה מתבקשת וטבעית. אנו מספקים קייטרינג לחינה כשר למהדרין בפריסה ארצית רחבה, בין אם מדובר בחינה קטנה משפחתית ומרגשת, ובין אם מדובר באירוע מפואר ורב משתתפים.

משמעותו של טקס החינה

חינה הינו טקס מסורתי המתקיים על ידי עדות רבות ושונות, שהמפורסמת שבהן היא כמובן החינה של העדה המרוקאית. זהו טקס צבעוני, מפואר, שמח ומרגש המקדים לחתונה, שמעניק ברכה לבני הזוג המאורסים, ובמהלכו נפרדים השניים ממשפחותיהם ולמעשה מתחילים את דרכם המשותפת כבעל ואישה. מדובר בטקס מרגש מאוד העמוס במסורות וסמלים, שעל מנת לנהלו היטב יש להכיר את משמעותו ואופן התנהלותו. כמובן שאנו בקייטרינג מרקש מבינים היטב את מהות האירוע, כשההבנה מתבטאת בשירות איכותי ומדויק החל בתכנון החינה ועד ליישום בפועל.

קייטרינג לחינה

קייטרינג לחינה – אוכל מסורתי, טעים ומנחם

אנו מגישים לבעלי השמחה והמוזמנים לטקס חינה אוכל עדתי מסורתי עשיר בטעמים וניחוחות, ובעצם אוכל ביתי ונוסטלגי עם טעם של בית ואימא. המנות מוגשות לאורחים בשפע וברוחב לב באופן מרשים ומגרה, כמיטב המסורת העדתית, כולל מגוון רחב סלטים, אורז, בשר, עופות, דגים וכמובן קינוחים מרוקאים מתוקים וטעימים במיוחד. למעשה, זהו אחד היתרונות הגדולים שבהזמנת שירותינו – אנו מעמידים לרשות כלל הלקוחות תפריט גדול ומגוון, ממנו כל אחד יכול לבחור את המאכלים המסורתיים המתאימים לו ולאורחיו. כמו כן, המעוניינים בחינה יותר מודרנית יוכלו גם לבחור בתפריט המשלב מזונות ישראלים עכשוויים.

להתרשמות והזמנות

הינכם מוזמנים לפנות אלינו ולהכיר מקרוב מנות קייטרינג לחינה המחממות את הלב. לשם כך, צרו עם קייטרינג מרקש קשר בטלפון 050-4440827, ואנו נשמח לספק את המזונות הכי טעימים ומרגשים לאירוע שלכם.

>> אצלנו גם תוכלו להזמין קייטרינג לחתונה

דילוג לתוכן