קייטרינג במרכז – הטוב ביותר שאפשר לבקש

מתכננים ברית, חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר? מחפשים קייטרינג במרכז שיגיש מזון משובח וטרי, ויעניק שירותים איכותיים ואדיבים באווירה נעימה, ביתית ומשפחתית? אם כך, מה שאתם מחפשים הוא קייטרינג מרקש, קייטרינג גורמה מרוקאי- ישראלי כשר למהדרין, המציע מגוון טעים ומגרה של מנות מעולות במחירים נוחים ושלל מבצעים.

קייטרינג משובח לכל סוגי האירועים

קייטרינג מרקש מעניק שירותים לכל סוגי האירועים במרכז, בין אם מדובר באירוע אינטימי וקטן אפילו של עשרות אנשים, ועד לאירועים גדולים של מאות אנשים ויותר. תפריטי הגורמה של הקייטרינג מתאימים לחתונות, שבת חתן, בר ובת מצווה, חינה, בריתות, מסיבת אירוסין וכל אירוע אחר – משפחתי, פרטי או עסקי.

חוויית גורמה אותנטית

עם מרקש תזכו לשירותי קייטרינג במרכז המשלבים בין מטבח גורמה איכותי למטבח מרוקאי- ישראלי אותנטי וייחודי. זהו שילוב המבטיח תפריט משובח, מגוון וטעים במיוחד עם שלל אפשרויות של מנות פתיחה, עשרות סלטים, מנות עיקריות וקינוחים. מדובר במנות כדוגמת סלט טבולה לבנוני, סלט ירוק עם אגוזי פקאן וכו.. לפתיחה, אורז אשפלו עם כבש או אורז לבן בליווי טנזיה כתוספת, מנת חריימה מדג טרי או פילה סלמון בעשבי תיבול, צלי בקר ברוטב פטריות או סטייק פרגית על האש, ועוגיות מרוקאיות ופטיפורים לקינוח.

קייטרינג במרכז בהתאמה אישית מלאה

חשוב לנו לספק ללקוחותינו שירות מלא העונה במדויק על צרכיהם. לכן, אנו נגיע לכל מקום בו תבחרו לקיים את האירוע עם כל הציוד הנדרש לצורת ההגשה שברחתם, בין אם כבופה או הגשה לשולחנות, ואף הזמנת אוכל חם וארוז בלבד. לרשותכם עומד מנהל האירוע הנתמך בצוות מקצועי ואיכותי שמלווה אתכם לכל אורך הדרך בכל צורך ובקשה לשביעות רצונכם המלאה.

להזמנות ופרטים נוספים

בין אם אתם מתכננים חינה גדולה, בר מצווה צנועה או כל אירוע אחר, קייטרינג מרקש עומד לרשותכם. להזמנות ופרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון 050-4440827 ואנו נשמח להביא אליכם את מטעמי הגורמה שלנו.

דילוג לתוכן